• SPORTFAIR zondag 11 juni

HULP GEVRAAGD

ZONDAG 11 juni 2023 vindt de Sport- en Cultuurfair HLMR weer plaats bij de Toolenburgerplas. De SportFair laat inwoners van een gemeente de sport- en beweegmogelijkheden ervaren. KIOS is hier weer bij om onze sport & activiteiten te presenteren. Deze dag kunnen we natuurlijk niet zonder hulp. Iedereen kan ons helpen die dag. Het gaat erom om KIOS zichtbaar te maken. Nieuwe ouders en nieuwe leden informeren wanneer de trainingsavonden zijn, hoe verloopt een wedstrijddag en wat doet KIOS nog meer als vereniging voor haar leden. Het is ook leuk als de jeugd komt helpen.

Op het grasveld lekker schieten in je korfbaltenue en we willen ook teams een demonstratiewedstrijd laten spelen. Het is van circa 10.00 uur tot 16.00 uur. We maken een schema en zullen je voor 2 uurtjes inplannen. Natuurlijk levert dit je een vrijwilligerspunt op. De jeugd kan hier dus zelf punten verdienen. Kom je als ouder met je zoon of dochter, dan kun je dus twee punten verdienen. Wie komt KIOS zondag 11 juni 2023 helpen promoten?

Geef je op bij ondergetekenden, Cynthia van der Vliet of Debbie Timmer cynthia@kvkios.nl of 06-23084722